Dugaan di perjalanan

Apa perasaan anda apabila sedang bercuti bersama keluarga ditimpa sakit? Inilah yang saya alami sejak hari Ahad lepas.
Sudahlah hari Ahad kena cirit birit. Malam tadi semasa bermalam di rumah sahabat lama (Hj. Wahid) di Pekan Beris Jaya saya sakit perut seperti kembong. Semalaman tidak dapat tidur.
Dari jam 7 malam hingga Subuh tidur saya terganggu. Aduh Allah sahaja yang tahu. Semua rancangan saya semasa bercuti di Utara (Pulau Pinaang dan Kedah) tergendala. Hajat untuk menziarahi rakan-rakan lama tergendala. Hajat hendak melihat Empangan Beris gagal.
Akhirnya saya berjumpa doktor untuk mendapatkan ubat. Namun Allah masih menguji sehinggalah saya memulakan perjalanan balik ke Bangi perut masih meragam.
Syukur setelah mendapatkan ubat di poliklinik UKM petang semalam saya telah sembuh.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Papan tanda, dinding rumah pangsa dengan iklan haram

1998~2009 Sejarah lama saya

Sayangi organisasi kita